Svētku programmas

 

Atjautības darbnīca

..  ir izklaidējošs vakara pasākums kolektīvam ar mērķi saviesīgi pavadīt laiku, atbildot uz dažāda rakstura jautājumiem un pildot praktiskus komandas izaicinājumus. Spēles uzvarētājs ir komanda, kas pēc noteikta raundu skaita ir ieguvusi vislielāko punktu skaitu.

Dalībniekiem spēles laikā ir iespēja sevi pierādīt dažādos veidos:

  • Zināšanas – interaktīvi jautājumi un uzdevumi, kuru atrisināšanai nepieciešamas dažādu jomu iemaņas un zināšanas.
  • Praktiski uzdevumi – balstīti uz prasmēm, fizikas un citu likumu izpratni un pielietojumu vai atjautīgu risinājumu atrašanu.
  • Galda spēļu un galvas mežģu elementi – pielāgoti komandu sacensībai un kopīga risinājuma meklējumiem;

 

Spēles raundu piemēri: Jautājumu Mix, Mūzika, Improvizācija, Filmas, Vēsture, Loģika, Pilsētas, Reklāmas u.c.

 

Programmas sastāvdaļas:

  • SĀKUMDAĻA. Dalībnieku sapulcēšana, iepazīšanās un ievingrināšanās, dalīšana komandās un to nosaukumu prezentēšana.
  • INSTRUKTĀŽA. Spēles vadītājs iepazīstina ar noteikumiem un punktu gūšanas veidiem.
  • ATJAUTĪBAS DARBNĪCA. Komandu sacensība vairākos spēles raundos.
  • NOSLĒGUMS UN APBALVOŠANA. Komandu rezultātu apkopošana un apbalvošana.

 

Vēlamais dalībnieku skaits: 30-60

Ilgums: 2 – 3 stundas

Prasmju spēle

ir aktīva, dinamiska, azartiska programma komandas saliedēšanai un pozitīvas atmosfēras radīšanai. To iespējams veidot kā sadarbības programmu, gan arī kā izklaidējošu kopīgu aktivitāti, ar ko var papildināt svinības un saviesīgus notikumus.

 

Atpūtas kompleksa teritorijā tiek izvietoti 20 – 30 dažāda veida uzdevumi. Katra komanda pēc brīvas izvēles dodas veikt uzdevumus, par izpildītu uzdevumu saņemot atalgojumu – žetonu. Par to, vai komanda ir veikusi uzdevumu un ir pelnījusi paņemt žetonu, tā vienojas kopīgi, balstoties uz kopēju lēmumu un godaprāta principiem.

 

Uzdevumu dažādība – radošie, jautrie, intelektuālie, fiziskie, stratēģiskie, saliedējošie – ir garantija, lai tie būtu interesanti un aizraujoši gan domātājiem, gan skrējējiem.

 

  • SĀKUMDAĻA. Dalībnieku sapulcēšanās, iepazīšanās ar Lūzumpunkts instruktoriem, dienas plāna un mērķa izklāsts. Iesildošie uzdevumi dalībnieku iekustināšanai un pozitīvu emociju radīšanai. Savstarpējais iepazīšanās uzdevums.
  • DALĪŠANA KOMANDĀS UN INSTRUKTĀŽA. Dalībnieki ar aktivitātes palīdzību tiek sadalīti komandās. Seko instruktāža, norādes un došanās uz punktiem.
  • PRASMJU SPĒLE UN KOMANDU UZDEVUMI. Komandas dodas tuvākajā apkārtnē veikt uzdevumus. Komanda pati novērtē, vai uzdevumu ir izpildījusi. Papildus tam ir 1-2 uzdevumi, kuros dalībniekus sagaida Lūzumpunkts instruktori un izklāsta sadarbības veicināšanas uzdevumu noteikumus. Konkrētā laikā komandas atgriežas finiša vietā.
  • NOSLĒDZOŠĀ MISIJA. Programmu iespējams papildināt ar noslēdzošo uzdevumu – par iegūtajiem žetoniem dalībnieki saņem materiālus noslēdzošā kopējā uzdevuma veikšanai.
  • ATSKATS un NOSLĒGUMS. Atskats uz piedzīvoto un pasākuma noslēguma rituāls.

 

 

Vēlamais dalībnieku skaits: vismaz 30

Ilgums: 2-3 stundas

Pieteikšanās:

 

Uldis Žimants

E-pasts: uldis@luzumpunkts.lv

tel. nr. +371 2919 5934

 

 

Agita Berga

E-pasts: agita@luzumpunkts.lv

tel. nr. +371 2623 6862

 

 

Inga Ludzeniece

E-pasts: inga@luzumpunkts.lv

tel.nr. +371 2647 7883